Известие

Collapse
No announcement yet.

Странен шум

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Странен шум

    Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
    Ако говорим за маншоните на смукателния колектор?
    ..от там бензин неможе да ти хвърля!
    На инжекторите има едни О-пръстени от тях е сигурно!
    Обиколих тия дни почти цяла София за тия прословути маншони на смукателните колектори...дето вече не ги внасяли(така ми обесняваха на доста места) и накрая ги намерих на ул. "Оборише" за по 9лв. за брой!
    тук (ст.загора) ги дават на 5.92лв/бр. но проблема не оттам явно,или са тези о-пръстени за които говориш или мизерията е от някакъв уплътнител на маслена магистрала която отивала към вариатора....?
    незнам,обаче все повече ме е страх да се появявам в сервиз в ст.з.... още повече с номер ТХ....
    един имаше хитър днес ми обяснява как странния шум идвал от спортния филтър като работи мотора,и после гледа умно 30 секунди докато колата беше на контакт и шума го имаше а мотора не работеше..... накрая измисли че е някакво реле на автоматичния смукач,което не изключвало...ебаси........
    Last edited by hsr; d.m.y г., 09:14. Основание: промяна на заглавие
    '97 155 1.8 16V
    GMC YUKON DENALI 5.7 V8
    the cost of living is dying...everybody pays...
    sigpic

  • #2
    Първоначално публикувано от Grim Покажи съобщение
    тук (ст.загора) ги дават на 5.92лв/бр. но проблема не оттам явно,или са тези о-пръстени за които говориш или мизерията е от някакъв уплътнител на маслена магистрала която отивала към вариатора....?
    незнам,обаче все повече ме е страх да се появявам в сервиз в ст.з.... още повече с номер ТХ....
    един имаше хитър днес ми обяснява как странния шум идвал от спортния филтър като работи мотора,и после гледа умно 30 секунди докато колата беше на контакт и шума го имаше а мотора не работеше..... накрая измисли че е някакво реле на автоматичния смукач,което не изключвало...ебаси........
    От вариатора бензин неможе да ти хвърля, по простата причина, че там не минава бензин...а само масло!
    На контакт и като не работи мотора шуми МПХ...едва ли реле...те релетата само цъкат
    Виж откъде ти изпуска бензин да не стане лошо
    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Grim Покажи съобщение
      тук (ст.загора) ги дават на 5.92лв/бр. но проблема не оттам явно,или са тези о-пръстени за които говориш или мизерията е от някакъв уплътнител на маслена магистрала която отивала към вариатора....?
      незнам,обаче все повече ме е страх да се появявам в сервиз в ст.з.... още повече с номер ТХ....
      един имаше хитър днес ми обяснява как странния шум идвал от спортния филтър като работи мотора,и после гледа умно 30 секунди докато колата беше на контакт и шума го имаше а мотора не работеше..... накрая измисли че е някакво реле на автоматичния смукач,което не изключвало...ебаси........
      мноо разбирачи все бееее...


      Даването на газ, води до пристрастяване!
      Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
      Volvo V50 2.0D by RuBig

      Comment


      • #4
        Предлагам някой модератор този път да отдели последните няколко отговора по тази тема в нова....
        Значи ситуацията е следната....след събиране на "злия отбор" от фирмата отворихме въпросната простотия която бучи на контакт като е колата....намира се между дебитомера и колекторите и в него влиза някаква букса... би трябвало да е т.нар. автоматичен смукач, оказа се че в него има сажди в пре-достатъчно количество че да пречат да се затвори /или/отвори нещото като клапа вътре в него. след солидно количество WD 40,RS 20 и още някаква кухненска химия се изми до придобиването на хромиран цвят какъво би трябвало да е като ново.оказа се че корпуса е спукан.След залепяне,сглобяване и т.н. шума изчезна,но дойде въпроса:
        Откъде сажди като нагар в автоматичния смукач?
        '97 155 1.8 16V
        GMC YUKON DENALI 5.7 V8
        the cost of living is dying...everybody pays...
        sigpic

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Grim Покажи съобщение
          ...
          Откъде сажди като нагар в автоматичния смукач?
          ...би трябвало, едното, за което пишеш да е TPS-а, а другото - дроселовата клапа. Автоматичният смукач се "прави" от/в ЕСU-то, т.е. в буквалния смисъл 155 такова нещо няма...
          75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
          155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
          FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
          Мненията са като задниците - всеки си има!

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от TRENDi Покажи съобщение
            ...би трябвало, едното, за което пишеш да е TPS-а, а другото - дроселовата клапа. Автоматичният смукач се "прави" от/в ЕСU-то, т.е. в буквалния смисъл 155 такова нещо няма...
            незнам как се казват... намира се отгоре на тоя блок на който е вързано жилото за газта.от горната му страна е, има надпис бош хххххххх номер както и да е де... въпроса за нагара си остава
            '97 155 1.8 16V
            GMC YUKON DENALI 5.7 V8
            the cost of living is dying...everybody pays...
            sigpic

            Comment


            • #7
              Я пусни една снимка да видим за кое точно става дума . Защото това с клапата ми докарва и на мене на TPS потенциометър и не мога да разбера за какъв автоматичен смукач става дума .
              Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
              Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
              Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Grim Покажи съобщение
                Предлагам някой модератор този път да отдели последните няколко отговора по тази тема в нова....
                Значи ситуацията е следната....след събиране на "злия отбор" от фирмата отворихме въпросната простотия която бучи на контакт като е колата....намира се между дебитомера и колекторите и в него влиза някаква букса... би трябвало да е т.нар. автоматичен смукач, оказа се че в него има сажди в пре-достатъчно количество че да пречат да се затвори /или/отвори нещото като клапа вътре в него. след солидно количество WD 40,RS 20 и още някаква кухненска химия се изми до придобиването на хромиран цвят какъво би трябвало да е като ново.оказа се че корпуса е спукан.След залепяне,сглобяване и т.н. шума изчезна,но дойде въпроса:
                Откъде сажди като нагар в автоматичния смукач?
                Защо ми се струва че става дума за мотора за празен ход, който при 16 клапановите мотори е заедно с дроселовата клапа??? Колкото до саждите - по дроселовата клапа може да има какво ли не като мизерии... било от картерни газове и кофти въздушен филтър или сцепен въздуховод след филтъра...


                Даването на газ, води до пристрастяване!
                Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                Volvo V50 2.0D by RuBig

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                  Защо ми се струва че става дума за мотора за празен ход, който при 16 клапановите мотори е заедно с дроселовата клапа??? Колкото до саждите - по дроселовата клапа може да има какво ли не като мизерии... било от картерни газове и кофти въздушен филтър или сцепен въздуховод след филтъра...
                  е колко ше е кофти въздушния филтър.... конус JR от лятото,другите признаци ги нема...
                  '97 155 1.8 16V
                  GMC YUKON DENALI 5.7 V8
                  the cost of living is dying...everybody pays...
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Grim Покажи съобщение
                    е колко ше е кофти въздушния филтър.... конус JR от лятото,другите признаци ги нема...
                    е ясно де, ама преди да го сложиш филтъра не си го чистил дросела - та незнаеш преди ти да станеш собственик как са я гледали... майната му важното е че сте го оправили


                    Даването на газ, води до пристрастяване!
                    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                    Volvo V50 2.0D by RuBig

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Grim Покажи съобщение
                      Предлагам някой модератор този път да отдели последните няколко отговора по тази тема в нова....
                      Готово. Само кажи какво заглавие да сложим ако това е неточно или не ти харесва.
                      155 1.8 8v TS & FZR 600

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от hsr Покажи съобщение
                        Готово. Само кажи какво заглавие да сложим ако това е неточно или не ти харесва.
                        супер, 10х само дето незнам тоя мазгоч дето тече бенз ли е или масло.... по-скоро да остане само странния шум....
                        '97 155 1.8 16V
                        GMC YUKON DENALI 5.7 V8
                        the cost of living is dying...everybody pays...
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Я го снимайте тоя смукач, че аз нещо неразбирам точно да коя бошовска гад става дума.
                          Ако е мотора за празния ход - там може да има всекакви лай*а повервайте ми. В моя на 155-цата какво има - незнам. Само знам, че като е студена боботи като мотор - неравномерно.

                          Инак моторчето се разкапсулова, промива и се "болтира" след това или с къси рапидки, или с ботчета, но трябва да се нареже резба.
                          ALFA ROMEO 164 2.0 Facelift
                          ALFA ROMEO 164 SUPER 2.5TD
                          Audi a6 2011 3.0 TDI Quattro
                          Mini Cooper 1.6 16V Turbo kit 1++hp

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Iltcho Покажи съобщение
                            Я го снимайте тоя смукач, че аз нещо неразбирам точно да коя бошовска гад става дума.
                            Ако е мотора за празния ход - там може да има всекакви лай*а повервайте ми. В моя на 155-цата какво има - незнам. Само знам, че като е студена боботи като мотор - неравномерно.

                            Инак моторчето се разкапсулова, промива и се "болтира" след това или с къси рапидки, или с ботчета, но трябва да се нареже резба.
                            При нашите, 8 клапановите двигатели, мотора за празния ход е отгоре на всмукателният колектор и се сваля супер лесно за чистене!


                            Даването на газ, води до пристрастяване!
                            Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                            Volvo V50 2.0D by RuBig

                            Comment


                            • #15
                              Саждите/ налепите са от картерни газове и масло, една супер комбинация.
                              Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                              Lancia Kappa JTD '98 -

                              Comment

                              Working...
                              X